Verkoop zwemseizoen 2025

Welkom bij het Burgemeester Kruijffbad in Steenderen.

Of je nu een frequente zwemmer bent of af en toe een duik wilt nemen, wij hebben een abonnement dat aansluit bij jouw wensen!

 

Nieuw abonnement aanvragen

Had je vorig jaar nog géén abonnement? Dan kun je jezelf via de website registreren en daarbij een abonnement aanvragen (eventueel in combinatie met bijvoorbeeld Aqua sport).

Klik op ‘Registeren’.

 

Abonnement verlengen

Had je vorig jaar al een abonnement? Log dan in op je account om het abonnement te verlengen. Klik daarvoor op de knop ‘Inloggen’. Gebruik hiervoor je unieke pasnummer en het wachtwoord dat je vorig jaar aangemaakt hebt. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan onderaan op “wachtwoord vergeten” en voer je pasnummer in om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Op de pagina “Mijn gegevens” kun je in de meest rechter kolom je abonnement verlengen door op “contributie betalen” te klikken. Selecteer je bank en klik op “betalen” om je abonnement te verlengen.

Ook kun je in deze laatste kolom lessen zoals Aqua sport, Aqua bootcamp etc. aanvragen. Je moet dan eerst opnieuw inloggen en klikt dan op “lessen kopen”, selecteer welke les je graag wilt aanschaffen, selecteer het pasnummer waarvoor je de les aanvraagt en klik na de bankselectie op “betalen”.

Goed om te weten
Bij de persoonlijke abonnementen (volwassene, jeugd en 65+) is het systeem helaas nog niet zo ingericht dat je meerdere abonnementen tegelijk kunt aanvragen. We vragen je dan na de eerste aankoop nogmaals te registreren om een volgend abonnement naar keus aan te vragen. Je krijgt per registratie een account met daaraan het behorende zwemabonnement toegekend.

Bij de gezinsabonnementen kun je achter de eerste regel bij geboortedatum op ‘+’ drukken om meerdere gezinsleden toe te voegen. Ieder gezinslid moet apart worden vermeld en een pasfoto uploaden/webcamfoto maken. Is dit nou niet helemaal goed gegaan? Log in op je account om deze gegevens aan te passen of neem even contact op via: info@zwembadsteenderen.nl

Wanneer je een abonnement hebt aangevraagd kun je in je eigen inlogaccount zien of deze betaald is, maar uiteraard ook op je bankafschrijving. Als het abonnement betaald is kun je het op komen halen aan de kassa.